Mensen bedoelen het vaak goed, maar formuleren het slecht waardoor er een negatieve suggestie ontstaat die het tegenovergestelde bereikt van wat mensen willen bereiken. Vandaar dat het zo belangrijk is om de hypnotische taalpatronen te leren zodat je je invloed vergroot door het goed te bedoelen én goed te formuleren in plaats van dat je je invloed verkleint door slecht te formuleren.
Nu vraag je je misschien af wat hypnose met werken binnen een organisatie te maken heeft, dus laten we eerst het belang van hypnose op de werkvloer uitleggen. Er zijn twee vormen van hypnose. De eerste vorm is wat je op TV in een hypnoseshow ziet. Daar heb je niets aan op de werkvloer. De tweede vorm van hypnose is echter wat showhypnose mogelijk maakt. Want de definitie van hypnose is:
Binnen een organisatie wordt dat:
Medewerkers meekrijgen met jouw verhaal is super belangrijk. Zonder dat je medewerkers meekrijgt met jouw verhaal heb je weinig invloed binnen de organisatie. Hoe sneller je doorhebt dat medewerkers meekrijgen met jouw verhaal een vorm van hypnose is, hoe sneller je in staat bent om medewerkers mee te krijgen met jouw verhaal!
Om mensen te hypnotiseren zijn er 30 hypnotische taalpatronen die je gebruikt om je invloed te vergroten. Het heeft geen zin om deze hypnotische taalpatronen via een video of een boek te leren, omdat je onbewustzijn in een live training getraind dient te worden in het gebruik van deze hypnotische taalpatronen. Wereldwijd zijn er slechts een handjevol trainers die dit voor elkaar kunnen krijgen. Gelukkig is Joost van der Leij van InvloedVergroten.nl een van deze trainers.
Om te ontdekken hoe goed hypnotische taalpatronen werken, stellen we het eBook “De Top #3 meest invloedrijke hypnotische taalpatronen” gratis ter beschikking. Wanneer je dit eBook wil hebben, vul dan het onderstaande formulier in. Het opvragen van dit eBook is 100% veilig want wij hebben net zo’n hekel aan spam als jij: